nelly3

tirsdag 9. februar 2010

God moregn tirsdag!


Da var det tirsdag allerede! Ukene flyr, ognå er det faktisk ikke lenge til mars! Skal bli så utrolig deilig med vår nå! Er så lei snø, slaps og kulde.-/ Tenk når den tiden kommer hvor vi bare kan gå ut uten å pakke oss inn i store dunjakker, skjerf osv! Er dritt lei av mitt standard vinterantrekk nå, som altfor ofte bare blir en stor dunjakke, et megastort skjerf og selvfølgelig UGGs! Blæ!
Det er vel bare å holde ut vinterkulda enda noen uker, før det begynner å snu:-) Tenkte å begynne så smått og se meg om etter litt vårklær snart. Ja, jeg vet at det har vært i butikkene et par uker allerede, men hvis jeg kjøper vårklær enda, så syns jeg bare at det blir så lenge til jeg får brukt de! Hehe.
Men nå skal jeg vaske litt her tenkte jeg! Senere i dag skal jeg på middag til mamma også farge håret hennes. Hun skal også være modell for en kjole jeg har laget, så da kan dere få se bilde etterpå;-)
Dagens outfit kommer også senere!
Ha en fin tirsdag da dere!
Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar