nelly3

lørdag 6. februar 2010

Jentekveld!

Heisann:)

Idag har jeg vært på jobb igjen, og kost meg veldig! Hadde fått masse nytt og fint vårtøy inn nå, men jeg klarte å la være å kjøpe så altfor mye!;) Har jo tross alt fått forbud fra min kjære om å kjøpe noe mer, så prøver jo la være! Har nemlig fått klar beskjed om at før det kommer noe nytt inn i skapet, er jeg nødt til kvitte meg med noe! Så tenkte jeg skulle ta med meg et lite lass og lagre hjemme hos mamma;D

Nå er jeg hos Ida, sammen med Charlotte! Vi venter på at Linn og Ingvild skal komme, så vi kan spise tacoen vår;) Ida og Charlotte har nemlig kokkelert her, før jeg kom. Så har jeg tatt med meg et tonn med godteri, så dette skal bli en kos kveld!:) Jentene skal ut idag, så får se hva det blir til med meg også. Var nemlig ute igår også, så er ganske sliten idag! Feiret nemlig bursdagen til Emil i Ås igår, hvor vi koste oss med både mat og drikke! Hadde en kjempe koselig kveld, og etterhvert dro vi på samfunnet. Der var det Afterski bodega, så vi hadde kledd oss ut i skitøy og greier;) Vi så like herlige ut alle sammen, og hadde det veldig gøy!:)
Men det er vel ikke umulig at det blir en liten tur ut idag også, vi får se hva kvelden bringer!

Uansett, ha en flott kveld alle sammen! Kos dere masse og nyt helgen:) Stor klem fra Ida og Elise <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar