nelly3

torsdag 18. februar 2010

OL i stua!


Nå er jeg godt plassert i sofaen, med skiskyting på tv selvfølgelig!;D Deilig med en rolig kveld, etter en litt lang dag! Krysser fingrene for at Svendsen får beholde gullet og at Bjørndalen får sølvet, slik det ligger ann akkuratt nå;)  Hadde virkelig unnet gutta å få noen velfortjente medaljer nå!:) Og stort bedre for Norge kan det vel ikke bli med 2 gull og en sølv i løpet av en dag! Idag er vi hvertfall sikre på at nordmenn er best med ski på beina! ;)




Idag har vi vært på Statoil-foredrag på skolen, noe som forøvrig var veldig inspirerende! Der fikk vi pizza og øl, samt at i tillegg fikk de 100 første 3-dagers By:Larm billetter. Siden vi hadde fritime før foredraget, var vi jo selvfølgelig tidlig på plass og sikret billetter!;) Men til min store skuffelse, får jeg jo ikke brukt billetten! Skal ha turntrening imorgen og jobber på lørdag, så må dessverre droppe det! Åhh-- skikkelig skuffet altså!!=/ Skulle så gjerne vært å hørt på Ingrid Olava, Lise Karlsnes, samt Donkeyboy imorgen kveld, men akk nei.. Men heldigvis har vi iallefall fått gitt bort billettene til noen som virkelig blir glad for det! Storesøsteren til Petter ble superglad så det var veldig koselig å kunne glede noen andre istede:) Så da har hun lovt å høre litt ekstra godt på Ingrid Olava for meg istede;)

Håper noen av dere kommer dere innover på By:Larm eller hvertfall koser dere masse imorgen! For nå er straks helgen her og det skal jammen bli deilig!
Ha en fin kveld videre alle sammen! :) Sleep tight and don`t let the bed bugs bite!;P Love E <3

2 kommentarer:

  1. Koser meg hver gang jeg leser bloggen deres, jenter! Dere er flinke til å skape stemning og god atmosfære i bloggen deres;) Stå på og fortsett med det gode:)

    SvarSlett
  2. Koselig å høre! Veldig hyggelig med slike tilbakemeldinger! :) Tusen tusen takk!=)

    SvarSlett