nelly3

tirsdag 16. februar 2010

En smule lang skoledag!

Hei og hopp!

Nå har jeg ENDELIG kommet meg hjem fra skolen! Har vært på skolen siden kl 10 idag, litt vel lenge for min del! Noen vil sikkert si at det er bedre å komme hjem seint, enn aldri, men det gjelder ikke idag altså! Da er det nesten bedre å la være å dra på skolen i det hele tatt! Livet mitt forsvinner jo bare, har jo lik 0 fritid om dagen!
Blææhh... lei av skolen nå! Dropper lett forelesningen kl 8 imorgen tidlig, jeg nekter å dra på skolen før tidligst kl 10 imorgen altså! Skal sove litt lenge istede!;)

Nå har vi akkurat kastet inn Grandiosaen i ovnen! Måtte bli noe lettvindt idag altså, siden vi begge kom hjem seint nå! Evigheter siden jeg har spist Grandis også, så skal bli litt godt!:)
Er litt usikker på hva jeg skal se på tv men... Er jo frustrerte fruer og jaktstart samtidig! Vet mange sikkert synes jeg er über teit nå, og mener at jeg selvfølgelig burde se frustrerte fruer! Men siden jeg er en ivrig sportfan, er det jammen ikke sikkert at det blir Frustrerte ikveld! Ender nok opp med å zappe mellom tv2 og Nrk1;D

Men nå er pizzaen ferdig, så nå blir det endelig mat! Blogger innom senere igjen! Ha en flott kveld videre så lenge og kos dere masse! =)

Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar