nelly3

torsdag 25. februar 2010

Me and the Tiger!

Tjena!

Nå har jeg vært utrolig dårlig på å ta outfit bilder i det siste, men idag gjøre jeg hvertfall en liten innsats! Syns bare det er så urkjedelig å ta seriøse bilder hele tiden, så denne gangen har jeg fått litt utspill for min rastløshet ;D




Dagens Outfit: Cardigan fra Gina T, t-skjorte fra Zoul, tights fra Gestuz, sko fra All Star, armbånd fra Perler og Stas, klokke fra D&G og ring fra Accesories.

Håper dere har en knasende fin dag videre allesammen!! Jeg er dessverre stuck med lesing til fysikkprøve i hele dag!! Blææh... Men imorgen er det helg og det betyr fri!!! Ja, for første helg på evigheter har jeg faktisk fri!! Bare synd helga går med til å ta igjen de tapte ukene med matte, men litt gøy skal jeg jammen ha forde! ;D
Uansett, ha en fin ettermiddag videre! Så blogges vi ikveld! Puss Puss <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar