nelly3

mandag 15. februar 2010

Hjemme igjen!

Hei igjen allesammen!!

Nå er jeg vel tilbake fra en fin tur til Trondheim! Tross dårlig vær, har vi kost oss veldig og hatt en fin konkurranse på søndagen. Heldig som vi var hadde ingen av jentene konkurranse på lørdagen, derfor ble det shopping og kos i byen istedet! Så jeg hadde en smule mer stappet bag på hjemveien, enn på turen oppover;) Skal legge ut bilder av helgens fangst senere! ;P
 Men det var jo selvfølgelig kjempe koselig å komme tilbake til kjæresten igår og feire valentine også :) Fikk et super fint hjertesmykke i forgyldt sølv i valentinesgave, som jeg virkelig ble kjempe glad for! <3 Til han hadde jeg kjøpt 2 Moods of Norway boksere, retro stil, i skikkelig knæsje farger!;D

Nå er vi klare for å se litt OL i sofaen her.. Er så deilig å se på folk som utøver sport på toppnivå, mens man selv bare sitter i sofaen og slækker;)

Dagens Outfit:




Som dere ser, følte jeg for å være sukkersøt idag ;D Kompanserer litt med sort neglakk, for å bryte litt med de duse fargene! Blusen og knestrømmpene er nytt fra Trondheim, smykke er fra kjæresten.
Bluse fra Bik Bok, genser,tights og knestrømper fra Cubus, støvler fra Vagabond, smykke fra Bjørklund og ring fra H&M.

Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar