nelly3

mandag 8. februar 2010

Gårsdagens+ dagens outfit

 Igår var jeg i bursdag til mitt kjære søskenbarn, som fylte 12 år! Det var kjempe koselig familieselskap, med masse god mat og kake! :) Man merker virkelig hvor fort tiden går, så stor som hun har blitt allerede! Nå begynner hun jo snart på ungdomskolen, enda hun fortsatt er "mitt lille søskenbarn" for meg! Man kan virkelig begynne å lure på hvor årene har blitt av! Jeg syntes jo at jeg var stor da hun ble født, men jeg skjønner jo nå at jeg faktisk var yngre enn henne! Huff, begynner å føle meg gammelt alt jeg nå! Savner litt det bekymringsløse livet man hadde på den tiden, enda man syntes det var nok å stri med da også!:)

Legger ut noen bilder fra selskapet, samt gårsdagen og dagens outfit:)

 

 

 

 

 


 
 
    
   

 Gårsdagens Outfit:

Kjole fra Ellos, pologenser fra Voice og Europe, sko fra Din Sko og smykke fra Lindex.

Dagens Outfit:

Skjorte fra Gina T, jeans fra Object, skjerf fra Jean Paul Femme og belte fra Black Lily. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar