nelly3

onsdag 3. februar 2010

IKEA shopping!


Hei og hopp!

Rakk dessverre ikke blogge igår, siden IKEA turen tok litt lengre tid enn jeg trodde! Som vanlig med andre ord!;) Egentlig skulle vi bare handle 3 ting, men endte selvfølgelig opp med mye mer! De har jo så mye fint til å pynte opp hjemme med, så skal litt til for å klare å holde seg til skjema! Men jeg regner ikke med at jeg er den eneste som kunne handlet halve IKEA, om jeg bare hadde penger og plass nok;) Men vi fikk kjøpt oss et servantskap hvertfall, så nå blir det litt mer ordning på ting! Slipper jeg endelig å ha alt av hud- og hårprodukter i bunn av klesskapet og i vinduskanten på soverommet;D Legger ut noen bilder av gårsdagens fangst, samt outfit!:)
Ha en fin kveld videre alle sammen! Kram E!








Gårsdagens Outfit: T-skjorte fra Anne Kindem, genser fra Customized, tights fra Object.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar