nelly3

fredag 19. februar 2010

Verdens verste start på dagen!

Nei,nei, nei!!!! Verdens verste tenkelige start på dagen idag! Har mest lyst til å grave et stort hull i bakken og bli der!! Jo, nå skal dere få høre. Idag dro jeg på skolen som vanlig for å gjøre oppgaver, og ante fred og ingen fare. Så ringer plutselig sjefen min, og jeg tenkte som så at hun sikkert bare skulle si ifra at skoene jeg venter på var kommet! Men neida.."Hei. Hvor er du nå?" Hvor jeg var, jeg er på skolen selvfølgelig, hvor ellers tenkte jeg, mens en liten bekymringsbjelle begynte å ringe kraftig oppe i hodet mitt! " Du skulle nemlig jobbet idag. En av kundene ringe å sa at butikken var stengt!" What??!! Nei,nei, nei er det mulig! Det har helt gått meg forbi! Jeg vet at jeg kan være vimsete og litt distre altså, men så ille trodde jeg virkelig ikke at jeg var! Heldigvis har jeg en veldig snill og forståelsesfull sjef, så det eneste jeg kunne gjøre var å få kastet meg på neste tog! Heldigvis satt jeg sammen med en venninne på skolen som har bil, så hun kjørte meg hjem først og deretter til stasjonen! Så rakk akkuratt få slengt med meg nøkler og rent undertøy, før vi kjøre for å rekke toget! Tusen takk Ellen, du reddet virkelig dagen min!!:) Så nå sitter jeg hvertfall på toget og er heldigvis snart hjemme! Enda sjefen sier det går bra, føler man seg jo forferdelig dum som klarer å glemme noe sånt!Jeg har virkelig verdens beste sjef og da er det ikke noe gøy å føle at man svikter jobben! Huff huff, er ikke spesielt høy i hatten idag altså! Men jeg får bare gjør så godt jeg kan videre idag og prøve å glemme dagens lille hendelse! Satset på at det ikke bare
er jeg som klarer å gjøre slikt, enda det ikke hjelper stort om det er flere der ute:)
Uansett, ha en fin dag videre folkens, så snakkes vi utover kvelden! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar