nelly3

søndag 21. februar 2010

Finito helg!


God kveld, god kveld!

Nå er vi tilbake i Drøbak og har vært så heldige å fått lånt oss bil denne uken! Så herlig å slippe å ta bussen denne uka!!:)

Idag har jeg vært ute og ridd sammen med Ida.. Tror hun har et par "vakre" bilder på lur;) Var kjempe koselig å ri på tur igjen altså! Veldig lenge siden sist! Det var jo superfint vær i dag også, samt masse snø! Og det er jo ingenting som er bedre enn å ri i snø! Men det var ganske surt og kaldt ute idag, så var jammen godt å komme inn i varmen igjen! Føltes ut som ansiktet var helt stivt  og verket ute i det sure kalde været! Var selvfølgelig kjempe koselig å være sammen med Ida igjen også, så gleder med til neste helg alt! For neste helg er nemlig hele jentegjenen hjemme igjen, så da blir det sikkert noe gøy!


Eneste jeg er litt bekymret for om dagen er leksene! Jeg skal ha prøve til fredag og ligger fortsatt 2 kapitler bak! Smt 3 uker etter i matten! Har snart gitt opp jeg nå altså, enda det høres helt teit ut! Men jeg skjønner jo ærlig talt ingenting, og finner heller ikke motivasjonen til å lese! Så hvis det er noen som kan gi meg en liten motivasjonsboost, så sier jeg tusen takk! Trenger virkelig en liten peptalk nå, av noen som kan gire meg opp igjen!

Jeg håper virkelig dere har hatt en fin helg alle sammen! Håper dere har fått kost dere masse og ladet opp til en ny uke! Nå er det bare til å bruke resten av søndagskvelden til å samle energi og krefter til morgendagen, for da venter det sikkert nyt utfordinger og oppgaver å ta tak på! Godt man har litt å gjøre også, for Gud hvor kjedelig det hadde blitt om man ikke hadde hatt noe å henge fingrene i!! Jo mer jeg har å gjøre, jo bedre liker jeg meg! (dette gjelder altså ikke lekser og skole). Men jeg kan godt løpe fra jobb til jobb, for et hektisk liv passer meg yppelig! ;)

Ha en fortsatt fin kveld videre folkens! Så blogges vi imorgen!:) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar