nelly3

tirsdag 9. februar 2010

Lakota sko!

Lakota er inntil nå et nytt merke i Norge, og endelig kommer det hit! I løpet av denne måneden kommer skoene inn i utvalgte butikker rundt om i landet, og JA, dere bør glede dere!! ;)
Jeg har ventet på disse herlighetene lenge nå og endelig får vi de antagelig inn neste uke på " Lykke". Jeg kan knapt vente med å få tak i dem, de er bare så utrolig fine! Glad at jeg ikke har kjøpt meg noen dyre støvletter i vinter, for disse herligheten koster litt! Men ser på det som en liten investering, for disse har jeg virkelig tenkt å ha noen år fremover! Her ser dere noen bilder av de ulike modellene som Lakota kommer med her i Norge!




Det er litt dårlig bilde, men det er de mørke brune ovenfor som snart skal bli med meg hjem til Drøbak! De er like de lyse til høyre på det første bildet, bare i en mørkere farge! Wiiii, synes de er så fine!! Gleder meg utrolig mye, tror jammen jeg er blitt litt forelsket! ;)

Hva synes du og hvilken boots er din favoritt? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar