nelly3

torsdag 11. februar 2010

Trondheim!


Heisann og hoppsann!


Nå sitter jeg her og har prøvd å gjøre litt lekser. Men det virker som om hodet ikke er med meg i det hele tatt idag, så nå har jeg tilslutt pakket sammen bøkene og sier nei takk til mer skole idag! Får heller stå opp litt tidlig imorgen, og komme meg på fysikkøving kl 8 =/
Nå skal vi straks se på "Being human" på NRK2 og slappe av litt før vi tar kvelden her:) Skal bli deilig å få sovet litt nå, etter en urolig natt med lite søvn igår. Trenger en god natt søvn nå, for imorgen bærer det nemlig avgårde til Trondheim på turnkonkurranse:) Skal være med RG-jentene jeg trener til Malvik, hvor det er konkurranse både lørdag og søndag! Skal bli koselig å dra på tur med de flotte, flinke jentene, så jeg krysser fingrene for at de gjør det bra i konkurransen i helgen:)

Håper dere får en fantastisk fin helg, med masse kos og gøy! Så blogges vi igjen når jeg kommer tilbake:) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar