nelly3

onsdag 24. februar 2010

Klikk?

Endelig! Har vært ett eller annet feil med bloggen idag, så har ikke fått skrevet noe før nå! Men nå virker det hvertfall som den er oppe å går igjen, så da kjører vi på!;)

Fy fader hvor sliten jeg er nå!! Akkuratt kommet inn døra og kollapset i sofaen! Armene og låra bare skjelver!;D Har vært på Bosu- trening for første gang, og det var rimelig uvant trening! Dere vet en sånn halv gymball, som man lism skal hoppe og sprette på! Gud hvor slitsomt det blir i lengden ;P Trente i tillegg litt etter det igjen også, så nå er jeg helt kake i kroppen! Men utrolig deilig å få brukt kroppen da! Så nå har Petter akkuratt lagd smoothie til meg, så koser meg med den og venter på herrestafetten =)

Men nå skal jeg kaste meg en tur i dusjen før det begynner, for nå føler jeg meg skikkelig ekkel her! Skal bli deilig å fresche seg opp litt og kose seg under teppet i sofaen etterpå!

Ha en fin kveld videre allesammen! Så blogger jeg innom senere! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar