nelly3

torsdag 19. november 2009

Nesten helg!


Heisan sveisan!!

Da var jeg hjemme fra skolen alt;) Gikk litt tidligere enn planlagt idag, tenkte å jobbe endel hjemme isteden! Koser meg sånn i leiligheten, hvor det er godt og varmt, og jeg bare kan slenge meg i sofaen og lese;D Mye bedre en å lese på skolen hvertfall!!

Idag tar jeg liksom helgen alt, siden jeg har fri fra skolen på fredager;) Er veldig deilig å tenke på at jeg skal sove leeenge imorgen!! Dessuten kommer endelig kjæresten hjem i morgen kveld, og det skal bli veldig koselig etter en uke alene her!!<3

Jeg fikk aldri kommet meg ut for å gå noen tur igår, så angrer på det idag, siden nå regner det skikkelig ute! Håper det blir litt bedre vær utover dagen, så skal jeg komme meg litt ut i frisk luft jeg også!:) Nå tenkte jeg å snike meg til å se en episode av The Hills før jeg starter med leksene! Også kan jeg se en til senerer ikveld, så har jeg noe å glede meg til lism;) hihi..
Ha en riktig kos Torsdag så lenge folkens! Lykke til meg pugging til eksamen, for dere som gjør det, og til dere andre, så kos dere masse og nyt siste dagen før helg!

Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar