nelly3

tirsdag 24. november 2009

God morgen alle sammen!


Nå har jeg dratt meg opp av senga og kommet meg på skolen! Enda jeg la meg tidlig igår, ble jeg liggende å lese endel på senga, før jeg sovnet.. Har dessuten blitt forkjølet og da sover jeg så dårlig! Så idag er jeg fortsatt rimelig trøtt! Men skal sitte på skolen å jobbe litt med matte, før jeg har forelesning senere.. Ellers er jeg pent nødt til å rydde i leiligheten idag, som ser ut som om den har blitt bombet! Det er klær og ting som ligger overalt;D

Ellers er det endelig fint vær igjen! Solen skinne og det er kalst og klart vær ute! Super deilig! Skal prøve å gå en liten tur idag, hadde vært deilig å kommet ut litt! =)
Siden jeg leste endel igår, er jeg snart ferdig med "New Moon", bok nr 2 i Twilightserien.. Eller jeg har et par hundre sider igjen, men det er utrolig hvor hvort det går når man først begynner! Klarer lism ikke legge fra meg boken når jeg først har begynt;) Så har veldig lyst til å ta meg en tur på kino og se filmen når jeg blir ferdig! Har hørt både positiv og negativ kritikk av den, så er litt usikker på hva jeg kan forvente meg=/ Noen av dere som har sett den kanskje? Isåfall, hva synes dere? :)

Men nå er det back to work! Jeg blogger innom senere idag, så vi snakkes!! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar