nelly3

søndag 22. november 2009

Gardeball





Heisann!

Nå er jeg endelig tilbake, og har fått satt meg ned foran pcèn. Er fortsatt litt redusert etter gårsdagens gardeball, så det blir nok tidlig kvelden på oss! Vi hadde det kjempe koselig igår! Tidligere på dagen hadde jeg vært hjemme, slik at Ida hjalp meg å sette opp håret mitt! Det ble kjempe fint og det så ut som om jeg hadde vært hos frisøren og ordnet det!! Ida var super flink:)
Ballet begynte kl. 1800 og det var ganske stivt i begynnelsen! Dessuten kjente jeg jo absolutt




ingen i starten, men man blir jo alltids kjent etterhvert! Kveldens meny bestod av kremet fiskesuppe til forrett, indrefile og rødvinssaus til hovedrett og desserten var en form for sjokolademousse! Alt smakte fortreffelig!:) Under hele middagen og alle talene( som varte i 6 timer) hadde vi en stand up komiker som toastmaster, så vi hadde det gøy hele kvelden! Etterpå vanket det sving,polognese og vals, hvor resultatet trolig kan diskuteres etter mangel på øvelse!
Etterpå ble det tid for å skifte av ballkjoler og paradeuniform, og samt tid til et lite mellomvors før festen! Festen var så som så, siden djèn kun spilte housemusikk og ellers dårlige mixer! Men siden vi var såpass iform fra før, hadde vi det uansett gøy;D Festen var ferdig halv 3 og så fortsatte vi bare videre på forskjellige nach på hotellrommene;D Vi la oss ganske utslitte kl halv 6 inatt! ;D
Men vi hadde det hvertfall super gøy og jeg ble kjent med mange nye folk, noe som alltid er hyggelig:)
Det var dessuten utrolig deilig å våkne opp til hotellfrokost idag!! Mmmm.. da skal jeg si vi spiste og koste oss!! Etterpå tok vi bad og badstue på hotellet, så det kaller jeg en god start på dagen!

Etter at vi kom hjem idag har vi lagd oss Mousakka og gresk salat! Vi spiste begge oss over evne, så nå har vi ligget i sofaen, altfor mette begge to og forberedt oss på Petter sin eksamen imorgen! Dvs. han har eksamen i etikk og militærmakt, men siden han har glemt både bøker og notater i leiern, så ble jeg nødt til å prøve å hjelpe han så godt jeg kan utifra den etikken jeg har hatt i ex.phil! Men han har vært veldig flink, så tror nok det skal gå bra!;) Dessuten lærer jeg jo endel selv også, av å få gjennomgått det jeg har hatt om på skolen:)

Men nå tar vi kvelden allerede! Håper dere har hatt en flott helg og kost dere masse! Imorgen starter en ny uke, og da har dere sjansen til å få gjort alt dere i rakk med forje uke! Men husk å nyte dagene og se det beste i alle! Ikke glem å vær glad for de små tingene i hverdagen vår, som gir oss styrke når alt er stress og vi ikke helt føler at vi strekker til! Pass på å fortell de rundt deg hva de betyr for deg og hvor glad du er i dem! Så kanskje er det du som lyser opp dagen for noen:)

Love E <3

1 kommentar: