nelly3

mandag 30. november 2009

Adventstid!


God morgen alle sammen!

Nå sitter jeg her med teen min og God Morgen Norge selvfølgelig!:) Så nå koser jeg meg! Skal snart begynne med litt lekser her, men tar meg litt tid til å slappe av først:)

Nå er vi allerede inne i adventstiden, og imorgen er det faktisk 1 Desember! Gud, hvor fort tiden flyr av gårde om dagene! Synes ikke det lenge siden oktober, men nå er vi altså straks inne i Desembermåneden! Siste måneden i året står for døren, så om du ikke har vært tilstrekkelig snill hittil i år, så har du sjansen nå;) Jul blir det hvertfall uansett, og det gleder jeg meg til! Fikk skikkelig julestemning idag også, for da jeg tittet ut av vinduet ser jeg masse snø utenfor! Hipp hurra, endelig er snøen kommet her! Håper den blir liggende og at det kommer masse mer=)

Nå skal jeg kose meg med frokost, før det blir lekser! Nå er det klart for en ny uke, med nye muligheter! Ha en strålende mandag, og kos dere med adventstiden!
Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar