nelly3

tirsdag 17. november 2009

EOS



Heisann:)

Nå sitter jeg på skolen, og soser litt. Skal ut å spise pizza med gjenget kl 5. så gleder meg stort! Har ikke spist pizza på en stund nå, det skal bli kjempe godt!!
Etterpå blir det hjem og gjøre masse matte! Henger litt etter nå, så er pent nødt til å jobbe for å ta det igjen!

Ellers kjøpte jeg med ny leppomade i helgen ( er avhengig av leppomade);D Prøvde EOS (evoloution of smooth) sin 100% naturlige lip balm! De lukter utrolig godt alle tre, men jeg endte til slutt opp med "honeysuckle honeydew". Den lukter så godt, at man nesten får lyst til å smake på den;D Mmmmm....
Holdt også på å kjøpe meg shaving cream, som de også har kommer med! Men det var rett og slett for mange og velge på, når det gjelder lukt, så klarte ikke bestemme meg!! ;D Får heller kjøpe en neste gang jeg er hjemme! Men det som er så fint med disse er jo at de ikke koster all verden! Lip balm koster 79 kr, men shaving cream koster 99 kr. Perfekt hvis man skal ha en liten jule- eller bursdagsgave til noen:)

Men nå blir det straks pizza her, så blogges vi senere ikveld!!
Ha en fin tirsdag ettermiddag og kveld, og unn deg noe ekstra godt til middag eller kvelds! Avslutt dagen med en varm kopp te, slik at du får igjen varmen ordentlig i kroppen, etter å ha vært ute ruskeværet vi har nå!
Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar