nelly3

mandag 16. november 2009

Julemorgen







Hei!

Nå har jeg akkuratt spist frokost og drukket te, samt sett på God Morgen Norge:) En typisk morgen for meg;) Har også rekkt å vasket tøy og hengt opp tøy, samt skiftet sengetøy! Så har vært ganske effektiv synes jeg;D

Nå er det mandag igjen, og hvor ble det egentlig av helgen? Synes tiden går så altfor fort om dagene, ukene bare raser av sted og snart er det Jul igjen! Idag har jeg såvidt julepyntet litt;) Syntes det er på tide å begynne litt sånn smått med pyntingen nå! Gjør det egentlig mest for min egen del, siden jeg elsker alt med julen! ;)
Her ser dere noen bilder av det nye julesengetøyet vårt, og gryteklutene;D
Sengetøyet har jeg bestillt fra Ellos, og kan brukes på begge siden, veldig fint! Også ser dere de nye grytekluten som jeg har fått av mamma, synes de er så søte!! Så nå blir det snart jul her også;)
Ha en kos mandag videre idag,nyt dagen og lev i nuet! Vi blogges senere! Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar