nelly3

mandag 23. november 2009

Daaaagens!


Heisann!

Nå er jeg tilbake fra skolen, og har endelig fått i meg litt mat! Rakk å se en episode av The Hills mens jeg spiste også, så nå er jeg fornøyd;)
Skal straks begynne med litt lekser tenkte jeg, før det jeg skal ta kvelden tidlig idag! Kom meg aldri tidlig i seng igår, siden jeg måtte hjelpe kjæresten til eksamen,som forsåvidt gikk veldig bra( jeg sa han var flink)!;) Så har virkelig merket at jeg lider av søvnmangel etter helgen idag, er bare utrolig trøtt og sliten!! Hjelper jo dessuten ikke når det bare regner og er grått og trist ute! Satser på bedre vær imorgen!;)
Vi blogges senere ikveld, nu er det lekser!
Love E <3


Dagens Outfit: Tunika fra Lindex, tights fra Gina T, genser fra Customized og støvler fra Hunter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar