nelly3

fredag 27. november 2009

God morgen fredag:-)

Da var det helg da dere:-) Kjempe deilig spør du meg! I helgen har vi så mange koselige planer. I kveld skal jeg og OJ være med Linn, Fredrik, Elise og Charlotte å se "Twilight" på kino<3 Så den første filmen sammen med Oj og Elise her hjemme i går, og jeg syns den var veldig bra så nå gleder jeg meg til i kveld!
Ellers i helgen skal vi vel ,eller i det minste jeg og Max, dra å besøke mormor og morfar<3
Men nå starte jeg helgen med litt te og eksamenslesing, før jeg må trå til med en del huslige sysler. Senere i dag skal jeg ta en tur ned i min yndlingsbutikk, nemlig "Lykke" i Halden og besøke Elise som jobber i dag:-)

Ha en herlig fredag alle sammen, og husk at helgen er til for å kose seg og koble av litt!
Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar