nelly3

tirsdag 24. november 2009

Grey`s



Nå var det jammen på tide at jeg kom meg inn hit litt igjen;) Da jeg kom jeg fra skolen, hadde jeg planer om å gå en tur i det fine været, men jeg skulle bare slappe av en halvtime først! Tror dere ikke jeg klarte å sovne og våkne kl 1800, når alt var mørkt ute! Så ble dessverre ikke noe tur på meg idag heller, men jeg har fått lest endel lekser iallefall da;)

Nå er det straks klart for Grey`s og jeg gleder meg veldig! Må bare inrømme at jeg elsker den serien, og akkuratt det tror jeg ikke at jeg er alene om;) Er noe spesielt å gå en hel uke å vente på en episode, for så når tirsdagen endelig kommer, går man bare å venter på at klokken skal bli 21.40! Og jeg blir ALDRI skuffet av den serien!:)

Ellers har jeg nå avtalt med noen venner fra skolen, om å se "New Moon" til torsdag, så det gleder jeg meg veldig til! Men jeg har fortsatt litt over 300 sider igjen å lese av boken, så er nødt til å henge i, hvis jeg skal bli ferdig til torsdagen!;D

Men nå skal jeg lage meg te og sette eg godt tilrette i sofaen til Grey`s begynner! Ha en kos kveld videre alle sammen! Det skal hvertfall jeg;) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar