nelly3

mandag 23. november 2009

Nytt i sminkepungen!















I annledning gardeballet, hadde jeg virkelig lyst på litt nytt i sminkepungen! Greit å få byttet ut litt og få litt nytt i ny og ne! Jeg kjøpte en flytende øyenskygge fra Chanel i en lys gulltone(90 Delta). Øyenskyggen var veldig lett å påføre, samtidig som den holdt seg like fin leeenge! Kjempe fin farge, og fungerer supert som baseøyenskygge eller bare for seg selv! Jeg brukte den som en base og la en mørke brun øyenskygge over, det var veldig pent sammen:)
Ellers trengte jeg virkelig en ansiktsbase, men siden dette er nok jeg ikke bruker så altfor ofte, valgte jeg Modelco sin, som var det rimeligste alternativet! Den holder på sminken opp til 10 timer, og jeg synes den fungerte veldig bra hele kvelden! Sminken holdt seg fin fra begynnelse til slutt! Om det kan virke noe unødvendig med en slik base, kan jeg virkelig si at det er mye lettere å få sminken jevn og fin med denne! Dessuten er det jo et produkt som man har lenge, så se på det som en investering;)
På mascara fronten har jeg for øyeblikket blitt veldig glad i Loreal sin Telescopic. Denne gangen kjøpte jeg karbonsvart, som sies å være ekstra svart, for å få større kontraster. Kan være enig i at den blir litt mer intens i fargen, men ingen vesentlig forskjell fra vanlig sort! Uansett, en mascara som en lett å påføre, klumber ikke og gir lange fyldige vipper:)
Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar