nelly3

torsdag 19. november 2009

Kveldskos:)



Nå har jeg faktisk vært ute å gått en liten tur i regnværet! Var veldig deilig å få kommet seg ut litt! Finnes ikke dårlig vær vettu, bare dårlig klær;) Nå sitter jeg å ser litt på tv og surfer litt på nettet.. Har lism ikke roen til å begynne å lese nå, så tror heller jeg tar kvelden tidlig idag!! :)

Imorgen skal jeg enten på "New Moon" på kino, eller på samfunnet i Ås hvor Günter kommer:D Har ikke helt klart å bestemme meg enda for hva jeg skal, så får sove på det til imorgen! Uansett, må jeg få sett New Moon en av de nærmeste dagene! Det er rart å tenke på, at jeg var så skeptisk til twilight i førsten, men etter jeg så den filmen, har jeg blitt helt hektet. Så nå leser jeg bok nr 2, " New Moon", men er ikke kommet mer enn litt over halvveis! Men gleder meg uansett kjempe masse til å se den nye filmen! Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett traileren til nå;) Så til dere som fortsatt er skeptiske, så syns jeg dere skal gi det en sjanse! Jeg tror dere kommer til å bli veldig overrasket, det ble hvertfall jeg! Dessuten, om dere ikke liker filmen kan dere jo hvertfall nyte Robert Pattinson eller Taylor Lautner;)

Men nå er det straks kvelden her, må bare ha litt mat i meg først!! Ha en nydelig natt og en god kveld videre!! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar