nelly3

mandag 23. november 2009

regn og atter regn!


Huff, det er ikke nok med at det er mandag morgen, men det regner i tillegg!! Synes det er så trist med så mye regn om dagen!! Jeg vil mye heller ha masse snø!!:) Men vi får smøre oss med tålmodighet, så kommer det nok litt snø snart også! Håper hvertfall vi får masse snø til selve jula! Det er lism først når snøen kommer at den ordentlige julestemningen kommer, synes jeg:)

Nå sitter jeg her med God Morgen Norge og teen min! Standard start på dagen, men det er egentlig veldig greit! Hadde planer om å lese litt før skolen også, så vi får se hva jeg rekker! Merker at helgen fortsatt sitter litt i, for jeg er så utrolig trøtt idag! Har mest lyst til å gå å legge meg igjen, men får nok pent prøve å la være;D
Nå har kjæresten dratt på øvelse igjen, så han kommer ikke hjem før om en uke! Gruer meg til å være alene hjemme så lenge!! Men jeg får bruke tiden min godt på lesing, så kommer det hvertfall noe bra ut av det:)

Men nå er det frokost her, så blogges vi senere idag! Ha en fin mandag alle sammen:) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar