nelly3

onsdag 25. november 2009

Gant





Har lenge vært på leting etter sengeteppe nå, men klarer ikke helt å kommer over Gant sine. Synes disse sengeteppene er så utrolig enkle og classy, samtidig som de gjør seg så utrolig godt! Har smygtittet endel på disse, samt tekoppene deres i det siste!;) Min kjære er vel heller mindre begeistret over å bruke så mye penger på et sengeteppe, men vi får se da veth;) Er fortsatt veldig usikker på hvilken farge jeg isåfall skulle ha valgt, så får nok tenke litt mer på det..Hva synes dere?
Tekoppene skal jeg hvertfall ha!:) Så tenkte å dra bortom Ski storsenter imorgen og kjøpe de, så får jeg heller pakke de inn som julegave til meg og min kjære;D Trenger jo ikke skrive hvem det er fra, kan jo hende nissen synes jeg har vært ekstra snill i år;) hihi.. E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar