nelly3

lørdag 28. november 2009

Jul Jul <3







Heisann!
Nå er jeg akkurat kommet tilbake til Drøbak igjen! Vanker endel mattejobbing idag, før jeg skal være flink til å lese idag!:)

Igår var vi på New Moon, og det var veldig gøy!! Moro å se at Ida har blitt skikkelig fan også;) Men jeg skulle på en måte ønske at jeg ikke hadde lest boken først, siden da vet jeg jo alt som skjer og hvordan det går! Da blir det lism ikke like spennende, selvom filmen var veldig bra! Så lurer litt på om jeg skal vente med å lese den neste boken, får se om jeg klarer!:)
Uansett var det veldig hyggelig å treffe jentene litt igjen!

Jeg jobbet igår også, og siden det er julegateåpning idag, så var julepynten på plass! Med juletre, lys, julepynt og julemusikk skulle det mye til for ikke å komme i ordentlig julestemning! Det var så koselig, og det eneste som manglet var snøen utenfor vinduet! Legger ved noen bilder fra butikken, så kan dere se hvor fint det er blitt!:)
Så idag tenke jeg at jeg skal pynte til jul i leiligheten også! Må nesten henge opp litt julestjerner osv.. Så nå blir det julefint her også!:)

Men nå blir der lesing her, så blogges vi senere!!:) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar