nelly3

lørdag 28. november 2009

Lørdagskveld!

Hei og hopp!

Nå sitter jeg her å koser meg med film og godis! Litt kjipt å sitte her alene, men imorgen kommer heldigvis kjæresten endelig hjem igjen!! Det gleder jeg meg veldig til:) Er litt trøtt og sliten idag, så tror nok ikke jeg orker se filmen ferdig! Tenkte å legge meg på sengen og lese nye KK snart, før jeg tar kvelden for idag!
Ikveld har jeg fått julepyntet litt, men jeg må virkelig ta en liten tur og gjøre noe juleinnkjøp, så der blir enda bedre!;)

Imorgen er det tidlig opp igjen, før det bærer avgårde til skolen hvor matteverksted venter! Kan tro jeg virkelig gleder meg folkens! Menmen.. Sånn er det og jeg er heldigvis ikke den eneste som skal dit!;)

Vi blogges mer imorgen! Ha en fortsatt fin kveld og kos dere masse! Nyt søndagen imorgen og ta en rolig fridag! En perfekt dag for å gå en tur, eller finne på noe med gode venner og familie! Uansett, takk for idag og god natt alle sammen:)
Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar