nelly3

torsdag 26. november 2009

God morgen torsdag

Hei og hopp!
Da er det snart helg igjen dere! Som ukene flyyyr. Sorry, for dårlig blogging i går, men har hatt noen tunge og kjedelige dager nå, så hadde ikke vært noe å høre fra meg uansett;-p Hehe.
Men i dag er det litt lettere og jeg kan se litt blå himmel!
Nå sitter jeg her med te-koppen, tente stearinslys og "utsyn over norsk språkhistorie etter 1814" (finn ut hva som ikke passer inn).
I dag er det nok en lesedag her hjemme. Ellers i dag skal jeg prøve å få vasket litt og lagt på noen juleduker. Har ordnet med adventsstaken min, så den er klar til søndag.
Må nok også få prøve å trent i dag også må jeg lage middag, tenkte på ovnsbakst laks m/ vokgrønnsaker. Det er kjempe godt, kjempe sunt og kjempe enkelt!
  • 4 laksefileer
  • halv pakke med wokgrønnskaer
  • Holandiesaus eller hummersaus
  • Fullkornsris

Legg fileene og grønnsakene i en ildfastform og hell sausen over. La stå i ovnen på ca 200 grader til fisken er gjennomstekt (sjekk med en gaffel) Kok risen også er det fiks ferdig!

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar