nelly3

søndag 29. november 2009

Søndagskos



Heisann!!

Beklager sein blogging, men idag har det virkelig gått i et! Har vært på matteverksted på skolen i hele dag og etterpå har vi lagd mat og spist! Smakte supergodt med taco nå! Har spist over evne, så nå ligger vi begge rett ut på sofaen! Nå blir det godis og film her! Har faktisk fått lurt kjæresten til å se "The Devil Wears Prada" av alle ting, så nå skal vi ha det gøy;D Får håpe han ikke blir skuffet over min brilliante filmsmak da;)

Dagens outfit er et resultat fra helgens lille shopping, som egentlig ikke skulle ha forekommet;) Menmen.. hva skal man gjøre når man finner noe man liker? Tar ikke sjansen på å angre på at jeg ikke kjøpte den hvertfall! Så her er derfor min nye Chill `Norway kjole:) Min kjære synes den ser ut som en pysjamas,men jeg synes hvertfall den er søt! Utrolig myk og behagelig å ha på, så det føles faktisk som om man går rundt i pysjamas;D Et skikkelig koseplagg, som man faktisk ikke ser sjuskete i! I loooove it!! <3

Dagens Outfit: Frotekjole fra Chill`Norway, tights fra Gina T, leggvarmere fra Lindex og sko fra Vagabond.

Men nå skal vi kose oss videre her, og det håper jeg dere gjør også! Ha en fortsatt nydelig søndagskveld og nyt siste rest av helgen!:) Love I <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar