nelly3

mandag 16. november 2009

God kveld!

Nå har jeg endelig fått spist middag, og fått slappet av litt! Fikk med meg bestemors hjemmelagde kjøttkaker hjemmefra i helgen og har kost meg med de nå!! Mmm, det var helt toppers!:)
Nå sitter jeg å ser litt på The Hills, før jeg skal kaste meg over matteinnleveringen! Vanskelig å finne motivasjon for det akkuratt nå, men får vel bare bite tennene sammen!!
Jeg blogger innom senere ikveld også!

Må bare beklage kvalitene på dagens outfit bildene, men jeg har fortsatt ikke funnet selvutløseren på kameraet (hvis det har det?), så blir derfor litt knotete å ta bilder! Men prøver så godt jeg kan;)

Dagens Outfit: tunika fra B-young, strømper fra Sneaky fox. Kjøpte strømpene i helgen, og er super fornøyd med de. Tykk, god kvalitet på de, samtidig som de utgjør det lille ekstra på et antrekk:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar