nelly3

torsdag 12. november 2009

The hard life of a student!


Heisann!!
Nå er jeg tilbake fra skolen, og sitter i sofaen og leser litt!! Glemte helt å ta bilde av dagens outfit, idet jeg hoppet i koseklærne så fort jeg kom inn av døra! Så her har jeg det både komfortabelt og varmt i Norheim genser og joggebukse! Joggebuksen er forøvrig fra Line of Oslo, og har blitt min yndlings kosebukse! Den er super god og myk, samtidig som det er strikk i beina, noe jeg er blitt helt avhengig av! ;D Ellers er det ikke så mye spennende å fortelle, siden jeg lever et relativt kjedelig liv om dagen! Går mest i lesing av ex.phil og INF, for å prøve å få tatt igjen noe av det tapte! Har innsett at eksamen kun er en snau måned unna, (ææææh), så eksamensnervene har allerede meldt sin ankomst! Har prøvd å være flink til å lese de siste dagen, for å prøve å holde nervene nogenlunde i sjakk hvertfall;)
Men har hørt magen klage en stund her nå, så får nesten begynne å lage noe middag! Jeg blogger innom senere idag,så får dere ha en fin kveld så lenge!
Love E<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar