nelly3

søndag 15. november 2009

Søndagskveld

Hei alle sammen=)

Nå er jeg endelig tilbake i Drøbak, etter nok en hektisk helg hjemme! Men enda det har vært litt stress, er det utrolig koselig å komme hjem! Har fått vært sammen med Ida og Linn også, og ingenting er jo bedre enn det! :) Igår var vi en tur på kino og så "2012". Filmen var sinnsykt spennende fra begynnelse til slutt, men ikke skummel lism.. Utrolig bra og underholdende film, som jeg anbefaler alle å gå og se!!:)

Nå er jeg endelig hjemme hos min kjære, som jeg ikka har sett siden tordag. Dessverre drar han igjen imorgen tidlig, og jeg ser han ikke før til fredag=/ Menmen.. sånn er det å ha kjæreste i militæret!! Gleder meg stort til 17 Desember, når jeg er ferdig med siste eksamen, og han er ferdig i militæret! Da må vi ut og feire!! ;) Men nå skal vi slappa av litt her, før vi tar kvelden tidlig! Ha en fin søndagskveld videre, så snakkes vi imorgen:) Kram Elise <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar