nelly3

fredag 20. november 2009

God Fredag!


Hei kjære venner!

Beklager elendig blogging idag,er mer nøyaktig, ingen blogging! Har rett og slett gått i ett i hele dag, så har dessverre ikke rekt å kommet meg inn på pcèn.. Først var jeg på skolen en tur, deretter kom min kjære endelig hjem!:) Så har jeg ryddet, vasket klær osv. før vi skulle ta turen hjemover! Men tror dere ikke at bilen vår protesterte? Joda, et eller annet som har røket på den IGJEN, så vi ble pent nødt til å ta buss og tog hjemover idag! Huff, har hele tiden håpet på at vi skulle vinne en bil på p4, men dessverre, nå har vi gitt opp!;D Så hvis noen har lyst til å sende inn et forslag om at vi sårt trenger en bil, så er dere velbekomme;)

Men nå har vi spist pizza og kost oss hos svigers. Nå er der klart for tvkos med masse godis her!! Vi har kjøpt oss en stor haug av forskjellig snacks hver, så det blir hvertfall mer enn nok!;) Selvfølgelig ha jeg kjøpt meg melkedrøm!;) Og ikke minst skal det skal bli godt å endelig få slappet av med kjæresten igjen!<3

Imorgen er det klart for gardeball og jeg gleder meg stort! :) Ida skal hjelpe meg å sette opp håret mitt, men jeg er fortsatt veldig usikker på hvordan jeg skal sminke meg!! Jeg skal ha en turkis kjole, så har tenkt både på sotede øyne eller mer kobber farget øyenskygge! Hvis dere har noen gode forlag, blir jeg veldig takknemlig for det:)

Ha en flott helg alle sammen, kos dere masse og nyt frihelgen! :) Ønsker dere alt godt, så skal jeg prøve å få tatt noen bilder av meg imorgen i kjolen, før vi drar! Vi blogges imorgen alle sammen:) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar