nelly3

onsdag 18. november 2009

Daaagens..




Hei!!

Nå har jeg endelig fått spist, og kost med med 2 episoder av The Hills;) Nå er det klart for litt lekse arbeid igjen, før jeg skal ta meg en liten gåtur senere ikveld tror jeg!
Har begynt å få skikkelig vondt i halsen de siste dagene, så er litt redd for å bli syk!! De siste jeg vil nå er å bli syk med gardeball til helgen, og eksamen rundt hjørnet! Så jeg får bare være flink til å kle meg og få i meg masse c-vitaminer;D
Men her kommer hvertfall dagens outfit, og som sagt, jeg tar fortsatt bildene selv;D


Dagens Outfit :
Cardigan fra Northland, genser fra Cubus, tights fra Object og knytebelte i skinn fra Black Lily.
På denne cardiganen som egentlig er veldig enkel i seg selv, så ser man virkelig hva små detaljer kan gjøre med et plagg. Endene er ganske spesielle, ved at de er snurret, og det er dette jeg liker aller best ved den!

Vi blogges senere:) Ha en fortreffelig kveld så lenge, og kos deg med dine nærmeste! :) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar