nelly3

søndag 1. november 2009

God morgen søndag


Hei!

Nå har jeg endelig klar å komme meg opp fra senga, deilig å sove lenge på søndagen! Nå sitter jeg med tekoppen og hører på p4 helgefrokost. Koselig:) Prøver å forberede meg til å dra på mattekurs fra kl. 12 til 17 idag, enda det ikke er så lett;D

Igår fikk vi skiftet vinterdekk, og jeg fikk tatt en liten tur innom jentene og sagt hei! Det var så godt å se dem igjen, synd det er lenge til vi alle sammen sees igjen! Siden eksamen nærmer seg for noen av oss, så kommer ikke alle hjem like ofte! Men da blir det jo ekstra koselig neste gang vi sees<3

Nå skal jeg snart lage eggerøre og litt ekstra til frokost, før jeg vekker min kjære som fortsatt sover!
Ha en fin søndagsmorgen og kos dere videre idag!

Love E<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar