nelly3

tirsdag 3. november 2009

Middagstid


Heisann!

Nå har jeg kommet meg hjem fra skolen, og fått slappet av litt..På tide med litt middag nå, og siden jeg spiser alene idag, blir det noe lettvindt. Vil ha noe kjapt, så da får det bli omelett og brød idag, tror det blir veldig godt også!:)Så nå er omeletten i panna og snart ferdig, forhåpentligvis! ;)

Oppskrift:

4 egg
1 kokt potet
1 håndfull purreløk
4 cherrytomater
1 pølse
litt paprika
salt og pepper


Idag er det leksejobbing som står for tur, nå utover kvelden! Så jeg har allerede krøpet inn i kosedressen min, så blir dessverre ikke noe dagens outfit idag! Glemte det helt bort da jeg kom hjem, hoppet rett i kosedressen med en gang jeg kom innenfor døra;D

Ha en flott tirsdagskveld videre alle sammen! Så blogges vi nok senere;) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar