nelly3

torsdag 5. november 2009

Det snør, det snør...

Endelig så snør det ute!!!:) Det dessverre ikke så mye som er blitt liggende på bakken enda, men satser på at det kommer masse snø i løpet av dagen! Det er så koselig ute når det snør! Blir i så godt humør når man ser ut av vinduet og ser at det snør<3>Gleder meg sånn til helgen også! Skal hjem til Halden en tur og jobbe, og ikke minst besøke Ida!<3>
Tror jeg er nødt til å ta nye striper i håret til helgen også. Har fortsatt egentlig ikke helt bestemt meg om jeg skal ta mørke eller lyse striper? Men tror kanskje jeg ender opp med lyst hår igjen=/ Hva syns dere?

Nå har jeg akkurat kommet meg på skolen, og sitter å har ex.phil. Vi blogges senere idag alle sammen!! Ha en fin dag videre, og kos dere med snøen! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar